För min eller din skull?

Exakt varför bloggar man? Är det för att göra som en dagbok fast man skriver på datorn och andra kan läsa eller för att man vill kunna kolla tillbaka när man är äldre och se vadman har gjort tidigare i sitt liv eller är det bara för att andra ska läsa? Ärligt så vet jag inte själv varför jag började att blogga..
 
Har funderat ett tag på att sluta blogga. Tycker inte jag har så många saker att skriva eller intressanta för den delen heller. Tror att jag hellre vill skriva en typ av dagbok som är mer detaljerad och så. Skriver ju långt ifrån allt på min blogg för jag inte vill ha mitt liv helt officiellt. Då kan jag skriva precis vad jag tycker och tänker. Helt fritt att skriva namn utan att såra någon. Det ska jag verkligen göra, alltså en typ av dagbok. Jag trivs ändå med att skriva och jag tycker det är kul men kan ju aldrig skriva här på bloggen precis allt jag tycker och tänker och det skulle såra människor och det jag vill mest av allt är att INTE såra någon. 
 
Så därför skriver jag nu OFFICIELLT att jag lägger mindre tid här och mer tid privat om ni förstår vad jag menar. Kikar självklart in här lite då och då för att uppdatera så ni blir tyvärr inte av med mig i första hand ;) sorry... 
 
Nu ska jag gå till min säng och kolla på film. Imorgon får vi se vad som händer, ska iaf rida runt sjön med pållen min. Btw så kom jag på en sak förut när jag städade mitt rum...IGEN..det kommer bli jobbigt för mig när jag flyttar hemifrån att bo med mig själv för jag är så sjukt pedantisk! Nästan, men bara nästan så jag blir galen på mig själv..-.- Men nu är mitt rum i PERFEKT skick och inte en enda dammtuss eller en bok som står snett.. ;) 
 
Hehe, godnatt allihopa och jag hoppas ni vilar upp er ordentligt på jullovet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback