wish you were here

Gjorde sällskap med min syster på stan i 1,5 timmar strax efter lunch och efter det så gick jag hem och läste igenom fysiken och somnade så jag sov i 3 timmar, oops. Har varit en sväng i stallet, packat väskan till imorgon, pluggat ännu mer fysik och nu ska jag gå igenom det en sista gång innan jag går och tar bort mitt smink. Ska läsa lite i "ljudet av ditt hjärta" innan jag sover också. Räknat ihop mina poäng från mina betyg också, jag har 170 poäng just nu. Kollat på gymnasium hemsidor på dom jag funderat på och nu vet jag vad jag ska söka! Bollerup hästgymnasium olika program i första, andra och tredjeval. Sedan Vreta, hästinriktning och till sist sam på duve. Hoppas självklart på Bollerup!! Skulle bli totalt överlycklig om jag kom in där!
 
Jag hoppas, hoppas... Nu ska jag göra andra saker så vi hörs imorgon om jag har tid över. Ska handla ALLA mina julklappar imorgon, som vanligt gör jag allt i sista stund vilket är typiskt mig. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback