asså seriöst, alla dessa jävla frågor!

Tror jag håller på att bli galen, eller något liknande åtminstone. Finns så otroligt många saker som jag hatar. Att jag fortfarande äter medicin för depprisson, att jag kommer i andra hand, att jag inte har "den" vännen osv osv. Seriöst så vet jag fan inte ens om jag har några vänner???! Aldrig någon som hör av sig till mig eller frågar "hur mår du" eller någon som vill träffa mig.. Så jävla trött på det. Litar knappt på någon, blir sviken, ledsen, sårad och åhhhhh!!!! Ingen fattar hur jävla ont det gör att aldrig bli omtyckt eller vald. Antar att jag är freaket som är forever alone och kommer alltid vara. Om det inte vore för våra djur och min familj så skulle jag varit död för längesen. FAAAAAN 

Kommentarer
Matilda säger:

Jag älskar dig min allra käraste syster! <3

2012-11-11 | 18:04:49
Mamma säger:

Och jag älskar dig massor <3 <3

2012-11-12 | 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback