INGET DEPP IDAG INTE

Nä, nu har jag ryckt upp mig. Lite iaf ;) Sanningen bakom dessa konstiga/deppiga/random inläggen är att min bästavän (som jag trodde det var) "sa upp" våran kontakt.. DET gjorde mer än ont. Tårarna föll, fick panik. Hemskt. Därför har jag varit deppig ett tag men är nog snart på topp igen. Såren läker sakta men säkert. 
 
Jag känner att min blogg är lite tråkig eller konstigt typ. Vet inte riktigt vart jag ska få min insperation ifrån eftersom jag skriver om mitt hästliv på min och mamma hästblogg som ni hittar HÄR! Ni får gärna kommentera vad ni tycker är roligt att läsa på min blogg och vad ni vill veta mer om mig eller att jag ska skriva om. Det tycker jag vore jättekul! Tyvärr brukar det sluta med 0 kommentarer men kom igen nu! TYCK & TÄNK
 
Idag hade vi bara två lektioner i skolan så jag slutade 12.20 vilket var skönt. Cyklade hem, gick ut med vovven, gav djuren mat och sedan pluggat. Så nu är jag LEDIG och fri ;) Ska nog städa hemma och rensa lite. Tänkte att mamma och jag kan hjälpas åt att städa hemma så det blir rent och trevligt. Kanske hinner i helgen mamma?
 
Förresten så har vi två katter som är till salu. En hona och en hane. Hanen är kastrerad och honan sterileserad (?). Det är mamma och son. Molly är sköldpaddsfärgad och Sammy är röd. Båda är jättegosiga och keliga. Vana vid hund, kanin & barn. Hör av er om ni är intresserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback