2013-04-25

Jaa, då var ju Justin's konsert över (TYVÄRR) :'( Men det verkar som att han kommer tillbaka till Sverige! :D Hoppas verkligen på det! Konserten var ju somsagt GRYM! Går inte att förklara med ord liksom, man måste ha sett det med egna ögon för att förstå. Om han kommer tillbaka så SKA jag ha M&G biljett eller GC biljett!!! Hur mycket det än kostar! Älskar Justin så mycket ♥
 
Skulle ha ridit lektion idag men blev tyvärr inte så. Lite stressigt och så nu innan vi ska flytta. Bl.a. så måste hästarna vaccineras oså. Idag är det sol och fint väder så ska nog rida en sväng. Kanske packa lite också. Imorgon ska vi åka med saker till nya stallet och fixa. Lördag förmiddag tar vi med hästarna och alla saker till nya stallet. Vi har aldrig lastat någon utav våra hästar men de litar på oss så jag tror verkligen inte att vi kommer ha problem med det. Jag är iaf inte orolig :) Så blir mycket fixa i nya stallet i helgen. Kolla hur hästarna beter sig mot sina nya 5 hästkompisar. Nu kommer de äntligen få gå tillsammans och i en "stor" flock! 
 
Hästarna ska få vänja sig vid sin nya miljö och allt så blir nog ingen ridning på ett par dagar. Kanske gå nån promenad så hästarna får kolla runt lite. Vi får se hur lång tid det tar för hästarna i bo in sig helt enkelt. Sen har jag gjort ett schema för mig och Feeri på ca 3 veckor. Som slutar med dressyrtävling 26 maj, hoppas verkligen på det!! Måste se till att Feeri mår bra och trivs och att vi kan ta Feeri från stallet till tävlingen isf. 
 
Så den här veckan innehåller mycket aktiviteter! Rita kommer tillbaka till Harbacken också! De ska hämta henne imorgon så jag hoppas att jag hinner träffa henne snart! (fjording som bodde där för ca 1 år sen) Nu kom mamma hem så nu ska vi snart åka till stallet!
 
Älskar dig Justin så sjukt mycket och jag tror inte på alla rykten ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback