28 April

Varit i stallet 5 timmar idag. Hovslagaren har fixat deras hovar och sen red vi en bit, jättevarmt och skönt. Hästarna var duktiga! ♥ Kom hem för ett tag sen och nu ska jag BARA slappa resten av dagen/kvällen. Sitter i soffan i pyjamas vilket är såå skönt! Kolla film eller något. Igår var mamma och jag på ö&b och då köpte jag en ny affisch på Justin som är såå snygg! Satte upp den så jag kan kolla på den när jag ska sova, hihi. Solade även igår, skönt.
 
Nu ska jag chilla och äta lite av min favvo glass. Kanske sätta på en film. Förresten, anmälde mig idag till Harbackens hopptävling 9 maj. Jag ska rida Rita 50 cm och 70 cm!!! GLAD ♥ Träffade henne lite igår också, hon är verkligen sig lik (bara lite tjockare ;) 
 
Hopptävlingen för 1,5 år sen

 
Dessa skor måste jag köpa!! Så snygga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback