Håltimme

Håltimme 9.50-12 då vi inte har någon fysik lektion idag. Klockan 12 har jag nationella lab i fysik, hoppas det går bra! Sen är det historia lektion och sen slutar jag 14.20 :) Tänkte plugga lite nu för jag har några läxor till imorgon och om jag inte hinner klart nu så fortsätter jag efter skolan. Ikväll ska jag och syster kolla på vårkonserten kl. 19 i tallåsaulan. Hoppas den är bra! Sen blir det stallet bara en snabbis idag. Jag red Feeri lite barbacka igår med hackamoret. Skrittade, travade lite, gjorde skänkelvikningar och gick över några diken och så! Det var roligt och Feeri var verkligen pigg och glad ♥ I helgen ska mamma och jag kolla på hopptävlingar, iaf på söndag och kanske lördag, vi får se! Det ska bli kul :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback