Lycklig just nu

I helgen ska mamma och jag kolla på hopptävling och rida våra pållar . Ta det lugnt och träna (inte samtidigt alltså). Nästa helg ska jag rida Feeri för Helena :D Sista träningen inna vi flyttar.. Tisdagen efter är det ÄNTLIGEN Justin Biebers konsert i Stockholm (TAGGAD!!!!) och sen helgen den veckan flyttar vi hästarna! Så mycket roliga saker som händer denna månaden! Förutom 3 prov bara nästa vecka och sen fler prov o läxor... Sånt får man ta antar jag. Vet inte om vi ska rida idag för just nu regnar det så vi får se, annars rider vi lördag och söndag! Nu ska jag ta det lugnt!
 

Kommentarer
Oline Kristiansson säger:

åh bilderna får mig att längta till sommaren !

2013-04-14 | 19:54:17
Bloggadress: http://okristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback