Tack finisar! <3

När jag klickade in här så var det 4 NYA KOMMENTARER, taaaack! Det värmer <3 Är det något speciellt ni önskar här på bloggen? Speciellt inlägg, frågestund, this or that osv. Kommentera vad i så fall så fixar jag det!
 

Nu ska jag ta en liten power nap, är så sjukt trött. Sen ska jag plugga och så blir det stallet såklart! Kanske rider om det inte regnar eller snöar. Igår gick vi en promenad med dem och hoppade över några diken. Det var kul tyckte dem! De är sjukt pigga och det är svårt att göra av med energi när man inte har en ridbana eller någonstans där man kan longera :( Är ju inte så långt kvar tills vi flyttar och där finns det en ridbana så då blir det bättre!

Kommentarer
Kristin säger:

Vart ska ni flytta dom? :)

Svar: Liten bit utanför Valla! :)
Maja Hammarbäck

2013-04-10 | 18:29:47
Linnea säger:

Hej!! Nu har vi frågestund på bloggen. Den avgörs ikväll och vi vill ha några frågor. Skulle vara kul om du ville ställa några. Kram

2013-04-14 | 14:34:22
Bloggadress: http://teamfour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback