GOD MORGON

Sitter på tåget just nu. Idag slutar jag 11.30 så då äter jag lunch och sen åker hem så att jag är hemma vid 13. Då ska mamma och jag åka till stallet för hon är ledig idag. Tror vi ska rida ut idag :) vi skulle gjort det igår men det blåste fan storm så vid red på banan istället. 

Globen i fredags var jätteroligt iaf! Jag köpte ett lila schabrak och broderade det med Feeris och mitt namn, jag är jättenöjd med det! Sen köpte jag fyra vita lindor som är hälften fleece och hälften stretch. 

I lördags tog jag det lugnt och var i stallet. Jag gick bredvid Feeri med långa tyglar och jobbade henne i form. Nästan som tömkörning fast man går på sidan om hästen och utan sele på hästen. De har något speciellt namn men det kommer jag inte ihåg, haha. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback