JULLOV

Bion igår var så obeskrivligt bra. Finns inte ens ord som förklarar hur bra den var. Vill inte ens prata om det för då får jag tårar i ögonen... Delen med Avalanna var fruktansvärt jobbig att se, gjorde så ont i hjärtat och när Justin grät...Men jag tycker verkligen att ALLA borde se den, även om man inte gillar honom. För man får se sanningen om allt. Och det visar sig att han också är en människa med ett hjärta precis som alla andra.
 
Slutade 11.05 idag och kom hem kl 12. Då städade jag hela lägenheten i 2 timmar och sen satte jag mig i soffan och åt lite nudlar. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan åka till stallet och sen handla och sen hem och äta och mysa. Så nu är det jullov till 8 Januari! Väldigt skönt men tyvärr har jag lite uppgifter över lovet... Som att läsa nästan 100 sidor i en bok t.ex...
 
I helgen ska mamma och jag åka till Norrköping och handla julklappar, mysa med hästarna i stallet, chilla och fixa inför Julafton. Sen är det ju jul och allt det där ni vet. Sen några "lugna" dagar och sedan nyår! Mina planer inför detta lov är att ta det lugnt & vila upp kroppen och huvet, gymma, träna Feeri och umgås med henne, umgås med familjen. Måste även skriva bra nyårslöften som jag ska hålla 2014. Har ni några bra förslag??
 
Glömde nog berätta att jag och min syster har ståplatsbiljetter till Miley Cyrus 30 Maj! Är ni avundsjuka? Det borde ni vara ;) Längtar sjuuuukt mycket!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback