LEDSEN

Jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen. Allting gör så jävla ont. Någon värre smärta existerar inte. Det gör så ont på insidan, i själen. Ungefär som om någon kör en kniv genom huden, så känns det, hela tiden. Jag vet inte varför det gör så ont men det gör det.
 
Jag är så arg att jag blir ledsen. Allt som hände mig kommer tillbaka hela tiden och gör mer ont för varje gång. Jag förstår inte heller varför dom gjorde så som de gjorde mot mig. Vad hade jag gjort dom? Varför tyckte dom att jag förtjänar den här smärtan varje jävla minut av varje dag..? Jag förstår inte hur man kan göra sånt mot andra människor. Såra någon annan så mycket. Det är ju förfan sjukt!
 
Dom förstår inte vad dom har gjort mot mig. När jag ser dessa personer så får jag panikångest, mitt hjärta börjar slå jättehårt och fort och jag får svårt att andas. Ska det behöva vara så livet ut? Jag vill inte leva så. Om inte dom hade gjort det dom gjorde så kanske jag fortfarande hade varit den personen som jag en gång var...
 
Jag HATAR dom så jävla mycket! Dom har förstört så mycket för mig. Hur fan kan man göra såhär mot någon?!
 
- depressed girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback