1 Februari

Efter skolan gick jag till Åhléns för att kolla om Justins nya skiva hade kommit och det hade den! Mamma ska stanna där efter jobbet och köpa den :D Idag släpptes ju fler biljetter till en ny konsert den 24 och jag köade på min telefon men när jag kom in var alla biljetter slut :( Men jag är ju ändå glad eftersom jag har en biljett till den 23 :) Dessutom hoppas jag att jag vinner en tävling på fb där man vinner en m&g biljett till den 23!! 
 
Nu måste jag fortsätta på min novell men först ska jag fylla min mage. Novellen måste bli klar i helgen. Imorgon är det gymmet :D Sen ska vi åka till stallet också, vet inte vad vi gör med pållarna idag.. Vi ses
 
Lyssna!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback