Dagen

Var på realgymnasiet i norrköping, var super fint och så! Jag ska söka dit och det är ungefär 99 % säkert att jag kommer in :D Efter det så åkte mamma och jag en sväng till Hööks. Köpte en påse hästgodis till Feeri, rumpvärmare som man sätter på sadeln och en rosett som man har håret uppsatt i när man tävlar! Har nyss ätit super god middag som jag lagat. Kyckling med ungsbakade grönsaker, mums så gott det var! Om 30 minuter börjar dirty dancing som jag ska kolla på :) Sen ska jag läsa och sen sova. Imorgon ska jag longera både våra hästar igen. Kanske borsta lite på de söta araberna, Cinderella & Zigge också ;) 
Nu ska jag fortsätta att kolla på Ice Age! Peace
 
P.S längtar till frukosten imorgon, yoghurt med bär och äggmacka...mums...  D.S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback