Dear Monday,

Slutade skolan strax innan två och sen drog jag direkt till gymmet, 15 min crosstrainer som uppvärmning och sedan styrka i ca 20-30 min. Känns i armarna nu! Är skönt med vilodag från gymmet imorgon så musklerna hinner vila lite ;) När jag kom hem från gymmet var jag ute med E och sen packade och gav djuren mat osv. Nyss satt mig ner. Om ca 40 min måste jag dra igen... Mamma hämtar upp mig så åker vi och hämtar Diana och sen vidare till Duve för att köra fridykning med idh-profilen i en timma! Sen hämtar mamma mig direkt efter och så åker vi vidare till stallet. Hästarna har motionerat hela helgen så idag får dem vila. Men mat ska dem få och lite pussar såklart!
 
När jag kommer hem sen så ska jag skriva på min novell så det bara ryker om det! Har snart skrivit en sida och den ska vara minst 16 sidor och klar den här veckan... Jag missförstod lite på denna uppgift. Trodde vi skulle skriva på lektionerna och inte hemma men tydligen inte då... Så imorgon efter skolan ska jag skriva novell osv resten av veckan. Men imorgon har vi sovmorgon till typ halv tio vilket är nice!!
 
Nästa måndag har ALLA nior i hela k-holm dans på safiren.. Nästa torsdag åker idh-profilen till Romme och åker skidor, åker 6.45 och hemma ca 18.30.... Måndagen efter har idh-profilen tubdykning i duve på kvällen igen. Mycket nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback