Saturday

Gick upp vid halv elva idag och gjorde mig i ordning, fastnade vid en film som jag kollade klart på också innan vi åkte till stallet. Jag longerade båda våra hästar som var så överlyckliga för att få galoppera igen för första gången på några månader. Glad att jag inte satt på hästryggen idag.... ;) De var helt gaaaalna! Haha, och väääldigt söta båda två :) Kommer upp en film från idag på våran häst blogg som ni hittar HÄR! 
 
Har även tagit ner allt julpynt här hemma och plockat ner granen. Det ska bara ställas ner i källaren också! Hunnit laga mat till mig själv och ätit också. Nu ska jag skriva klart detta inlägg och sen ladda upp filmen som jag precis gjort och sen städa igen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback