Toktrött

Efter endast fem timmars sömn så är jag lite tung i huvet asså....Ska göra läxor nu, sen gymmet och fixa kort (troligtvis) och sen middag och till sist stallet. Kanske pluggar mer efter stallet beroende på hur mycket klockan är när jag kommer hem! Imorgon är det äntligen Norrköping, woopwoop! Tror det kommer vara jätteroligt!! Aja, jag hoppas! Dagen är 9-13.30 så är väl hemma senast tre tror jag :) OM jag har gymkort då så tror jag att jag drar till gymmet när jag kommit hem! :) 
 
Idag ska iaf Feeri sova inne inatt. Hon var trött igår och det var längesen hon var inne så jag tycker idag passar bra! Hästarna får nog vila förövrigt idag då vi måste fixa boxarna och sådär. Nu var det ju de där med att plugga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback