GBG HERE I COME

Kom hem från gymmet vid 1. Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon går tåget till Göteborg 13.10, spännande för jag har aldrig varit där! Sen är det konserten på kvällen och sen hem på söndag morgon. På söndag ska jag sola hela dagen om det är sol, känner mig blek :( På måndag fyller jag år (wihoo, eller not...) kommer väl ha tråkigt som alla andra födelsedagar. På kvällen ska vi rida lektion för Helena så det hoppas jag blir kul och går bra iaf! 
 
Gick bra att rida Feeri idag, inga dumheter :) Sov ju hos Mathilda igår. Vi badade 4 gånger, spelade kort, pratade massa och hade kul!! 
 
Gud, nu måste jag gå och sova innan jag somnar i soffan! Tagga snygga Robbie Williams imorgon!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback