HELLO PANIC, WELCOME BACK

Klippte Feeris man som jag skrev att jag skulle göra. Den blev mycket finare. Förut var den lång och ojämn, nu är den fortfarande lång men jämn och tjock. Efter stallet så cyklade jag till gymmet och var där en timme. Först körde jag crosstrainer i 17 minuter och brände 300 kalorier och sedan cyklade jag 1 mil och brände över 200 kalorier så totalt brände jag över 500 kalorier på gymmet idag. Känner att mina ben kommer vara lite sega imorgon då jag kört mycket kondition både igår och idag + att jag har träningsvärk i armarna sen passet igår. Men har man viljan så går allt. 
 
Dessutom tar jag ut lite av mina aggressioner på gymmet vilket är ganska skönt. Speciellt idag. Sårad och arg/besviken. Imorgon hoppas jag på sol så att jag kan bli lite brunare. Har inte bestämt om jag ska gymma imorgon eller vila. Får se hur jag känner imorgon helt enkelt. Nu ska jag kolla film eller ett avsnitt av CSI och sen sova. Godnatt.
 
Btw, det kostar ca 14000 bara flyg fram och tillbaka till USA. För BARA mig... Kommer aldrig kunna åka dit :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback