LIVING LIFE

Åkte till hästarna vid lunch. Red till ridbanan och red lite där och sedan hem igen. Väldigt mycket flugor och bromsar och Feeri får bokstavligen damp på dem. Hoppar upp i luften i sidled ungefär. Plus att hon har blivit väldigt bekväm med att gå efter mamma och Fargo så nu ska vi gå först ett tag för hon har lagt på sig lite olater. I juli ska även Helena komma och ha lektion för oss så jag hoppas att vi kan lära oss lite saker och träna upp oss igen.

Nu ska jag göra sallad som vi ska ha till maten och sen ska Matilda och jag till gymmet för att biffa upp oss lite ;) sen ska jag göra en nyttig smoothie när jag kommer hem. Imorgon ska vi till hästarna på förmiddagen och jag tror att jag ska longera Feeri då. Sen tror jag att jag ska vara med Mathilda :D nä men nu ska jag sätta fart!


Kommentarer
Kajsa säger:

Söt du är :)

2013-07-07 | 23:30:46
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback