SANNINGAR OM MIG

• Jag är hela 180 cm lång.
 
• Jag har väldigt svårt att lita på människor så behåller mina tankar för mig själv.
 
• Jag kommer alltid stötta Justin Bieber till 110 %. Enligt mig är han den bästa killen i världen. Jag älskar allt med honom. Alltså jag är en så kallad belieber, en stolt sådan.
 
• Jag hatar när folk inte svarar på sms fast jag vet att dem har läst det. Usch, blir sååå irriterad.
 
• Jag är ett freak när det gäller mitt rum. Städar 2-3 gånger i veckan. Det är alltid skinande rent.
 
• När jag tycker en låt är sjukt bra så lyssnar jag på den 24/7.
 
• Jag vill bli känd sångerska och bo i USA när jag gått ut skolan.
 
• Jag tänker bevisa alla att de har fel. (sug på den karamellen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback