SCREAM 2

Gymmade med Matilda i lite över en timme. Jag rodde 6km och brände 310 kalorier. Sen körde jag styrka i benen och till sist så cyklade jag och brände 90 kalorier så totalt har jag bränt 600 kalorier idag! Känns riktigt skönt verkligen. Nu har jag precis kommit ur duschen och just nu sitter jag i Matildas säng hemma hos pappa och skriver på hennes dator. Hon ska duscha nu och sen ska vi göra smoothie och kolla på Scream 2 då vi såg ettan för några dagar sedan. 
 
Faktiskt så tycker inte jag att scream filmerna är så läskiga. Och jag brukar vara rädd för typ alla skräckfilmer men jag gillar scream. Ibland kan det vara läskigt men inte så jag hoppar upp i taket liksom ;) Det är en handlingen och spännande, det gillar jag. Tummen upp för scream! 
 
Eftersom jag gymmat 2 gånger idag så vilar jag från gymmet imorgon. Ska hem innan lunch och sen ska jag till Mathilda och vi kommer säkert bada och så. Sen sover jag där också, roligt!!
 
That body... (jag för 2 år sedan)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback