SUNNY DAY

Vaknade vid elva idag. Då gick jag ut med hundarna och sen åt lunch. Vid två kom Matilda hit och då cyklade vi först till ica och köpte vattenmelon och loka. Sen vidare till Djulö där vi hade lite picnik och sen solade i några timmar. Badade bara benen idag. Just nu väntar vi på mamma som kommer hem med varsin kycklingrulle till oss, mums! Sen ska vi till stallet och jag ska klippa Feeris man idag. Vi ska inte rida. Sen blir det troligtvis gymmet med Matilda eller så åker vi till henne och kollar film. Vet inte än.
 
Imorgon ska det va sol så då ska jag sola här hemma på gården för Matilda jobbar. På lördag ska det bli ännu varmare så då ska vi till Djulö och va där hela dagen typ. Skönt! På måndag ska vi till Kolmården :D Och nästa lördag ska vi till Göteborg och kolla på Robbie Williams och måndagen efter fyller jag 16 år ! Mycket roligt nu :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback