SVETTIGT

Red en sväng med mamma. Feeri var faktiskt jätteduktig idag och hon va sig själv liksom. Duktiga pålle! Sen mötte jag Matilda på gymmet och gymmade ca 2 timmar. Brände 500 kalorier på konditions maskiner, cyklade över en halv mil och körde styrka (armar). Idag var jag oslagbar på gymmet!! Kom hem för ca en timme sen. Nu ska jag fylla magen lite och sen ska jag sova. Tagga gym imorgon också! Hoppas även det är sol så man kan steka lite. 
 
Fyfan, det var så hemskt imorse. Vaknade kl 6 för de spöregnade och åskade... Jag är inget fan av åska direkt :( Usch. Somnade iaf om vid 8 igen och vaknade 13.20 även fast jag la mig kl 12 igår..? Sov typ 12 timmar, vet inte varför jag är så trött... 
 
Nu ska jag kolla CSI och äta, sen sova. See yaa tomorrow fellas :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback