YOU'RE THE REASON WHY I SMILE EVERY DAY

åhh, bästa känslan just nu. Ridit min häst idag, ordentligt, ätit BRA mat, umgåtts med la familia, gymmat, duschat och nu ligger jag i sängen med ny rakade ben. Bästa feelingen ever! Ni vet, man känner sig så nöjd med sig själv. Körde riktigt hårt på gymmet idag, bara uppvärmningen brände 250 kalorier... ;) Nä, men seriöst. Va helt slut i kroppen efteråt. Nu ska jag kolla en film innan jag ska sova.
 
Imorgon ska hästarna vila, de va duktiga idag + att de ska bli ca 27-28 grader. Så vi åker ut en liten sväng och kollar till dem. Sen ska jag sola ett tag tänkte jag för sen på eftermiddagen ska jag till Mathilda och sen sover jag där! :D Gissar att vi hittar på något roligt som vi brukar och så ska vi fota lite också så det blir nog super!
 
Idag var det 16 dagar kvar tills jag fyller 16 :p Snart är det Kolmården och konsert i Göteborg. Hoppas även på en dag på Grönan med syrran och kanske en tripp till Skåne... Allt i juli, hihi. OCH en ridlektion för Helena också!
 
Alltså man kanske inte får säga så här men jag tycker det är ganska skönt med ny skola och ny klass. Det ska faktiskt blir riktigt roligt och lite spännande med ny stad och allt också. Extra kul eftersom det är en hästlinje :)
 
Nu börjar faktiskt ögonlocken bli lite tunga så nu ska jag leta upp någon film som jag vill se och så får vi höras imorgon helt enkelt. Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback