A NEW LIFE

På måndag börjar jag "ett nytt liv", ett hälsosamt liv. Där det inte finns godis, chips, glass, läsk & färdigmat. Utan bara bra och nyttig mat tillsammans med träning. Denna sommar ska jag njuta och ta det lugnt.
 
Igår gick jag ju ut nian och några tårar föll när man var tvungen att lämna bästa 9A. Jag är jättenöjd med mina betyg. Jag har 8 C:n, 7 D:n och 2 B. Jag är helnöjd! Jag fick även en present av en utav mina (f.d) mentorer för att jag höjt mig med över 100 meritpoäng från första betyget i sjuan till sista i nian. Det var kul! 
 
Inatt sov jag hos Matilda, vi kollade film och chillade. Idag har jag städat hemma och fixat för mormor och morfar är ju här för Matilda tar studenten imorgon och då får vi lite främmande från Uppsala. Så imorgon ska vi kolla när Matilda tar studenten och äta smörgåstårta och vanlig tårta plus att vi ska äta på restaurang på kvällen. Så det blir fullt upp imorgon!
 
Igår var jag och Matilda en sväng på stan och då hittade jag ett par shorts och 2 st t-shirts. En vit med en tiger på och en grå med USA flaggan på, super fina båda två! 
 
Juste, jag fick en klocka av mamma och Matilda igår för jag gick ut nian. Lägger ut bild på den snart! Den är super fin :) Men nu ska vi åka till stallet, får se om jag hinner blogga mer idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback