olycka

Idag slutade vi kl ett och då gick jag in en sväng på h&m och köpte lite saker, sen hem. När jag kom hem så gick jag ut med elliot, städade mitt rum och dammsög hela lägenheten. Gjorde även 3 läxor. När mamma kom hem åkte vi och köpte hästmat och sen stallet. Vi fixade deras mat och sen hämtade vi hästarna och gick med dem på vägen samtidigt som vi övade lydnad. Det gick bra och Feeri var jätteduktig. Sen hände det en olycka. Feeri sparkade mig på låret. Jag insåg det inte först, jag såg bara hennes ben i luften och sen tappade jag känseln i benet. Det gjorde sjukt ont... När jag sedan kollade på låret så hade jag två hål, brodd hål såklart.. Så nu har jag ett stort blåmärke, två hål och jävligt ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback