Today

Tagit det lugnt, städat en del. Har ganska ont i halsen och inte så stor aptit så jag har glömt äta idag.. Ska ta en tallrik fil och flingor snart. Kanske fixar lite skolarbeten sen om jag har tid över. Vet inte vilken tid mormor och morfar kommer men senast fem tror jag. När mamma kommer hem ska vi åka till stallet, kanske kan rida lite idag om det går. Sen ska alla (mormor o morfar, mamma o matilda o jag) äta tacos! Matilda ska göra slingor i mitt hår också :) Jag blonderade det i söndags. I utväxten blev det blont sen typ orange/röd och sen ljusbrunt och längst ned är det rött för blonderingsmedlet räckte inte.. Så just nu ser mitt hår ut som en katastrof. Meningen var att det skulle bli helt blont. Nu vill jag inte blondera hela håret igen eftersom det redan är blont i hårbotten och då kanske det blir konstigt så vi provar med slingor och hoppas det blir mer blont! Kan lägga upp bild här sen så ni får se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback