DONE

Idag har jag äntligen gjort färdigt den där j*vla biologi uppsatsen, sååå skönt! Det enda jag ska göra nu är att träna på några franska glosor och sen är jag ledig resten av denna veckan från skolarbete. Idag hade vi sista matte NP också vilket är jädrans skönt också! Alla nationella är färdiga förutom ett engelska som jag missat men ska göra det på tisdag så sen är jag färdig! Mycket att lämna in och fixa uppgifter nu de sista veckorna i nian. Snart får man ju slutbetygen.. Men jag har en känsla av att jag kommer vara nöjd med dem! :) På måndag är det en kort "skoldag" med brännboll hela dagen. 1-2 juni ska klassen sova i en stuga, 5 juni drar klassen till Stockholm, 12 juni är det avslutningsmiddag och till sist 13 juni är det avslutning!!
 
Lite mål och planer närmaste tiden då... I helgen ska jag nog hoppa Fargo och hoppas det går bra. Den 26 vill jag vara med på dressyrtävling med Feeri. Jag vill vara nöjd med mina slutbetyg så det gäller att ligga i nu! Snart är det sommarlov :D
 
I sommar ska jag ägna mycket tid åt Feeri. Verkligen tänka igenom och utbilda henne massa. Då jag är ledig och har mycket mera tid så ska jag verkligen passa på! Utöver det så ska jag vila, bada, sola och jag hoppas verkligen på bra väder och varmt! Åka på konsert i Göteborg 20 juli. Min födelsedag är 22 juli :DD Jag vet inte just nu om jag kommer att ha något sommarjobb så vi får se med de helt enkelt. Sen efter sommaren så längtar jag till att börja gymnasiet på ny skola och hitta nya kompisar!! I Norrköping ;) 
 
Senaste tiden har jag verkligen tänkt mycket på min framtid och vad jag verkligen vill göra och så. Jag har en dröm att bli en känd sångerska så det ska jag satsa hårt på! Och jag lovar att jag inte kommer ge upp i första hand! Det är verkligen vad jag vill och jag tänker jobba för det. Inte bara ha ett "tråkigt" liv och aldrig göra något som man egentligen vill. Jag tänker inte bara sitta och kolla på när mitt liv passerar, jag vill ha roligt och göra det jag älskar!
 
Btw, min iPhone kommer nog inte förren imorgon :( jag som ville ha den idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback