Ojoj

Idag har jag hunnit va i skolan, käka pizza hos Torgny och badat första gången i år ✌sen stallet o fira Feeri som fyllde 16 år idag ❤ så red vi en sväng också o sen hem o äta o duscha. Nu ligger jag i sängen och ska sova strax. Imorgon är det vanlig skoldag fram till lunch och sen ska jag köra triathlon, simma 200 m cykla 5 km o springa 2,5 km och efter det har jag en redovisning och sen är det helg ! Jag tror jag drar till gymmet imorgon efter skolan och sen stallet och sen middag hos pappa för att fira Matilda. På lördag är det stallet på förmiddagen och sen vid tre drar jag till fiskeboda för att vara där till söndag lunch med klassen! Kommer bli awesome!! Sen stallet på söndag och chilla. Så har det ganska fullt upp just nu som ni kanske förstår!

Men säger godnatt nu ✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback