WHEN YOU SAY YOU NEED ME, I SAY I NEED YOU MORE

Feeri fick vila igår, jag borstade henne och gick med henne för att se hur det såg ut. Det såg bättre ut men fortfarande inte helt bra. Hästarna har redan gått in idag för att det har regnat hela dagen. Mamma kommer nog hem snart och då ska vi till stallet och fixa boxarna och hästarna ska vila idag också tror jag. Jag är sjuk så jag har inte varit i skolan idag. Det blev lite bättre efter att sovit i 19 timmar men är fortfarande inte helt bra. Men jag tänker iaf gå till skolan imorgon för jag vill inte missa sista ridningen innan lovet. På torsdag ska vi på någon mässa men jag kunde inte följa med så jag får va hemma och ledig på torsdag, skönt! Så är det bara fredag kvar innan det är lov :)
 
Imorgon är PLL tillbaka! Så det ska jag kolla på imorgon :) Nu medans det har varit paus så har jag kollat på The Vampire Diaries och jag är snart på säsong 4! Det är faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara.
 
Alltså jag känner för att skriva ett långt inlägg om något bra ämne men jag vet inte vad jag ska skriva om... Jag kanske kommer på något lite senare.
 
Det verkar ju inte vara så intressant med frågestund eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback