FEERI

Igår skrittade jag ut Feeri 45min. Idag försökte jag rida dressyr på ett starkt bett för att hon har varit lite hård i munnen ett tag och då brukar det hjälpa att ha ett starkare bett en gång. Feeri blev tyvärr väldigt spänd men mjuk i munnen. När Fargo gick iväg började hon gnägga och spänna sig ännu mer och ville gå efter honom så det gick inte att få henne att fokusera på mig. Hon var jättestel i höger igen men kan bero på att hon spände sig men hon gick i rätt form hela tiden iaf. Imorgon ska vi hoppa kl 17.45 och jag hoppas det går bra och att vi får hoppa någon rolig bana :) Studs vore kul för då galopperar ju Feeri. Men vi får se helt enkelt! Jag ska till stallet 11.30 iaf för jag har praktik på eftermiddagen.
 
Nu ska vi kolla på top model och sen ta det lugnt innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback