MAN HINNER MYCKET PÅ EN DAG

Åkte som vanligt till skolan imorse, hade idrott (världens roligaste och knäppaste dans) och sen mentorstid och äta lunch,  hemma kl 13. Byta om och ta ut hundarna. Sedan cykla till stallet, fixa Feeris Box, fylla vatten i hagen och hämta in henne. Jag ryktade henne noga och hon blev helt glansig och fin! Dessutom stod hon helt stilla i stallet även fast hon var ensam :) duktiga häst ❤️ Var hemma vid 16 och då slängde jag mig in i duschen och nu är jag på väg till Norrköping igen för att lyssna på en föreläsning om hästar med klassen! Hemma kl 21. Då ska jag kolla på top model och sen sova tidigt då vi har NP i engelska imorgon (skriftligt). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback