MÅNDAG

Igår fick hästarna vila och de fick byta till en gräshage. Mamma och jag åkte till Hööks och ni såg ju vad jag köpte i förra inlägget. Feeri fick på sig de nya täcket igår och hon blev så fin. På kvällen kollade jag på ponnyakuten och gjorde inget speciellt. När Matilda kom hem efter jobbet så åkte vi till gymmet och var där vid elva och kom hem halv två. Gick upp vid tolv idag, åt lunch, städade lite, har solat och gått en promenad med hundarna. Nu ska vi snart åka till stallet. Idag blir det att rida dressyr igen tror jag, ska hoppa imorgon om vädret tillåter! Ikväll ska jag försöka plugga lite då jag måste lämna in en inlämningsuppgift på fredag senast...
 
Bild från gymmet igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback