SVAR PÅ FRÅGORNA

Saknar du din gamla klass? varför? varför inte? Nej, det gör jag inte. Trivdes inte i den klassen.
 
Hur ofta tränar du? Det beror helt på hur mycket jag har i skolan osv. Vissa perioder hinner jag inte träna och orkar inte. Men när jag har viljan och tiden så blir det 1-3 ggr i veckan.
 
Med vilka brukar du träna? Min syster Matilda.
 
Favorit godis? Mjölkchoklad.
 
Favorit färg? Rosa!
 
Är du/har du varit kär någon gång? Jag har varit intresserad men inte direkt kär.
 
Skulle du vilja ha en pojkvän nu? Klart man vill ha en pojkvän men pratar inte med några killar för tillfället och jag känner att jag inte behöver det heller om inte "han" dyker upp.
 
Har du gått i någon annan sport än ridning? Jag har spelat basket :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback