2014 - SAMMANFATTNING

I början av året gymmade jag en del. Började hårdträna Feeri lite mer. Jag klippte av några centimeter av håret och blonderade det. I slutet av Februari började jag och Feeri hoppträna för Niklas Grönberg och det har varit super kul och vi har lärt oss så mycket, tack! I mars åkte mamma och jag och provred en häst men det blev inget av det för att det inte kändes rätt, varken för mig eller för Feeri vilket jag är glad för idag. I maj var jag på Miley Cyrus konsert vilket var väldigt häftigt och kul! Feeri och jag firade även 2 år <3 I juni blev det sommarlov och jag fortsatte att träna Feeri och man märkte sån stor skillnad på henne! Hon var så mycket starkare och duktigare vilket var så kul att se och vi hoppade även upp till 85 cm.
 
Sedan kom det tråkigaste på året... Feeri blev skadad 15 juli. Halt på vänster fram. Hon är fortfarande skadad och vi vet inte vad som är felet. Vi har varit på klinik 4 gånger och de har gjort allt de kunnat men inte hittat felet.... Equiterapeut har även behandlat henne i bogen och bäckenet och känt igenom hela henne. Vi fick ringa veterinär från Strömsholm för Feeris ena öga var helt svullet. Hon har rullat fast i boxen och hade även kolik för inte så längesedan. Detta år började så bra för Feeri men i mitten av året har det bara gått utför för oss vilket är så tråkigt :( Hösten har även varit lite jobbig för mig då Feeri varit dålig och skolan har inte gått så bra för mig...
 
2014 började bra men sen blev det bara sämre och sämre...
 
Jag hoppas verkligen på ett bra 2015 men man vet ju aldrig. Men jag hoppas!
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback