BLANDAT

Igår var vi i stallet på dagen, jag fixade Feeris box och tömkörde henne igen och det gick toppen! På kvällen gick jag till Mathilda och sen sov jag där. Vi var uppe till 4.30 och det var kul, världens bästa människa är hon. Kom hem strax innan tolv idag och då åkte vi till stallet. Fixade Feeris box och sen gick vi en promenad med hästarna vilket inte var så enkelt då Feeri och Fargo var livrädda för något på väg tillbaka till stallet och Fargo galopperade runt mamma och Feeri travade i sidled och sparkade bak... Men det gick bra! Kom hem vid tre och då duschade jag och fixade mig och gick till pappa vid fyra. Åt och öppnade julklappar och kollade lite videos. Av pappa fick jag presentkort 500 kr på Kappahl och 500 kr på H&M och av M-T fick jag 6 månader spotify premium och en Versace parfym och body lotion, bra julklappar! Sen var vi på bio på Hobbit kl 20.15 och efter filmen gick vi hem. Nu ska jag alldeles strax sova.
 
Imorgon blir det stallet på fm och sen Norrköping Ingelsta vid lunch nu när jag har 3 presentkort att handla för! På kvällen blir det att ta det lugnt.
 
Bild från promenaden idag, finaste hjärtat <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback