DUKTIG FARGO

Idag gick jag en promenad med Feeri i mörkret. Hon var faktiskt snäll idag men bäst att ha kedja på henne i fall att. Sen borstade jag henne och satte på henne back on track skydden innan hon fick gå in i boxen. Sen tömkörde jag Fargo och han var väldigt duktig! Han brukar vara jätte bråkig och backa och hoppa och studsa men idag gick han i form av sig själv på lång töm och var superfin både i skritt och trav. Imorgon har jag praktik så är i stallet hela dagen. Får se om vi hinner raka Fargo imorgon eller om det blir i helgen.
 
I helgen ska vi julpynta våra boxar. Rida och köra ut en sväng med Johanna och Bellman. Longera Feeri om det inte är fruset.
 
Nu ska jag sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback