HÖÖKS

Sitter just nu i klassrummet och väntar på att det är min grupps tur att redovisa, våran grupp är sist...
 
Igår lekte vi lekar på ridningen på åby. Jag red Miss Li och det var ganska kul. Mamma var där så vi åkte till Hööks efter att jag slutat. Feeri fick ett blå/grönt 200 grams utetäcke och sen en julklapp som är en rosa grimma där det står "precious" på :) På kvällen var vi i stallet och jag fixade Feeris och Bellamans boxar och sen tog jag in Bellman och sen Feeri. Feeri var så himla pigg och dum igår när jag ledde henne. Hon bara gick i sidled och stod och studsade och hoppade hela tiden -.-
 
Idag ska jag bara fixa Feeris box i stallet och sen borsta henne, sätta på back on track skydden och sen släppa in henne. När vi kommer hem från stallet så ska jag räkna lite matte och sen kolla ph och sen sova. Imorgon kväll måste jag träna på 35 biologibegrepp och SEN har jag lov. Fast jag måste göra färdigt hästfoderuppgiften på lovet... Vem man ger en uppgift över lovet liksom!? :(
 
Täcket!
 
Grimman som är hennes julklapp! (Säg inget till henne ;)
 
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Den där grimman är så söt! Funderar på att köpa en åt min ponny också :)

2014-12-19 | 00:16:10
Bloggadress: http://teamluffarligan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback