LOV, FAST ÄNDÅ INTE...

Imorse gick jag upp kl 6 och duschade. Va i skolan 8.30-11.30, helt värdelös dag om jag får säga det själv... Sen gick jag på stan med Irma och Stephanie iaf och jag köpte de julklappar som jag skulle. Kom hem vi 15 och tog ut hundarna och sen tog jag det lugnt ett tag. Mamma kom hem sent från jobbet så vi kom inte iväg till stallet förrän 18.30. Fixade boxarna och sen tog in hästarna och borstade på dem. Kom hem strax efter nio och då åt vi och sen har jag inte gjort något. Jag ska sova snart då vi ska till stallet kl 9 imorgon. Morgondagen innehåller nämligen massa olika saker som ska fixas inför julen och besök.
 
Asså det är ju jullov nu men känns inte riktigt som det för jag har 2 skoluppgifter som jag ska göra på lovet :( och lovet är så jävla kort! Julloven blir ju bara kortare och kortare för varje år...
 
Den 30:e december så har Feeri varit halt i 6 månader... :o :'( Jag tänkte såhär nu angående det. Hon får vila hela vintern & gå i grushage och kanske någon promenad ibland. Sen när vintern är över så promenera henne varje dag i typ 2 veckor och sen prova rida (?). Jag tänker att hennes skada kanske "går upp" varje gång vi longerar henne och det kanske inte är bra för henne att gå på volt. Så om man provar att rida henne och om hon inte haltar så kan jag kanske börja sätta igång henne väääldigt långsamt och se om det funkar? Vad tror ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback