LYCKAN

Har nyss rensat över 1000 bilder på mobilen då jag inte kunde ta bilder längre... Jag sitter i soffan och väntar på att "SOS: en sällskapsresa" ska börja 21.30, tittar lite på Harry Potter så länge. Idag åkte mormor och morfar hem på fm, sen åkte mamma och jag till några affärer och kollade lite men hittade ingenting. Kom till stallet strax efter två och då började vi med att hämta in Feeri och gjorde iordning henne! Benskydd, ländtäcke, träns osv, kändes väääldigt konstigt... Sen tömkörde jag henne 5 varv på banan och mamma höll ett grimskaft i bettet ifall hon skulle få damp. Men hon var super snäll och bara skrittade på och gick i jättefin form och såg så glad och nöjd ut och hon skummade runt munnen och det är ju ett bra tecken! Det var så himla ovant att se Feeri med utrustning och så men sååå kul! Hon var så himla duktig :)
 
Sen fick hon det nya 200 grams täcket på sig innan hon skulle gå ut igen eftersom det har blivit lite kallare ute nu. När jag hade tagit ut henne så fixade jag hennes box och sen tog vi in hästarna innan vi åkte hem. Åt kvällsmat och sen kollade på vi "Trassel" och nu väntar jag som sagt på nästa film. Igår kollade jag på filmen "White house down" och den var riktigt bra så den kan jag rekommendera! Plus att Channing Tatum är huvudrollen...
 
Om ni vet någon/några bra filmer så får ni gärna kommentera! Jag älskar ju filmer och kollar nästan 1/dag :) Jag gillar komedier, drama, kärleksfilmer, animerat och action mest så kom gärna med bra förslag :)
 
Prinsessan ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback