DONE

Har precis skickat in en skoluppgift vilket var skönt att få det gjort. Idag cyklade jag till stallet och det blev 8 km och brände lite mer än 300 kalorier. Sen mockade jag 6 boxar, fyllde vatten, fixade mat åt våra hästar och sopade stallgångarna. Sen en fika paus och sen köra häst och vagn. Eller jag körde inte men jag åkte med. Först Viking och Milli, sen bytte vi ut Milli till Ophelia. Sen åkte jag med Johanna och Bellman och jag höll i Havanna. Sen longerade jag Fargo och sen Feeri men bara i skritt. Sen åkte vi hem.
 
Kollade lite på let's dance men sen gick jag och duschade och sen gjorde jag skoluppgiften. Nu ska jag borsta håret och sen fortsätta kolla på the ugly truth som går på tv:en. Imorgon blir det stallet på förmiddagen för vid lunch ska jag rida lektion på Harbacken :) Hoppas det blir kul!
 
Hoppas ni får en fortsatt mysig fredagskväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback