UNDO

Nästan nyss kommit ur duschen och nu ligger jag i sängen och slöar, värsta skönt! Idag gick typ allt fel på hageby. Hoppningen eller mer markarbete var det gick inte alls så bra, jag red Vulfa. Det gick inte bra att visa häst vid hand och jag fick fel mat på lunchen + att jag missade spårvagnen så jag höll på att missa tåget... Vi hoppade fyra hinder på volt och det gick dåligt. Mitt ena stigläder gick av två fucking gånger så jag höll nästan på att ramla av(!). Sen skulle vi komma i en snäv kurva och sen hoppa studs och det gick sådär, Vulfa gick inte fram så mycket som jag önskade att hon skulle gjort. Sen skulle vi göra galoppombyte över en upphöjd bom och det kunde ju inte ens Vulfa så det gick ju inte heller. Sen skulle vi ha hoppat en kombination men det hann vi inte så vi fick hoppa mindre än den andra gruppen och min grupp fick plocka fram banan och plocka undan den och mocka ridhuset. Och dom andra fick hoppa mer än oss... Rättvist.....
 
Känns som jag är lite irriterad, haha. Men jag tycker faktiskt inte det är rättvist. Vi pratar ju ändå om skola och lektionstid. Imorgon är det en riktigt tråkig skoldag. Svenska grupparbete om litteratur och sen naturbruk eller bara svenska arbetet hela dagen. Det är så himla tråkigt!! På fredag är det APL och nu ska jag få byta till det stallet våra hästar står i! Jag tror och hoppas att det kommer bli mycket roligare :) Kommer få hålla på med Milli som är ett föl och tömköra/köra fjording ! Sen ett + är ju att jag kan fixa åt våra hästar samtidigt ;) Kommer börja vid lunch så jag får lite sovmorgon också.
 
Nu ska jag hämta lite dricka och sen ska jag kolla på ett avsnitt av något, typ csi kanske? Bilden är typiskt jag när jag kommer hem från skolan :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback