YOU'RE BEAUTIFUL

Igår red jag Ofelia som är en liten storhäst. Ganska rolig att rida men hon sparkar i galoppen vilket är lite jobbigt. Vi red i ca 1,5 timme vilket var jobbigt. Men det gick bra och jag är nöjd! Veckan efter lovet och veckan efter det ska vi hoppa :) Var jättelängesen jag hoppade.. På kvällen tömkörde jag Feeri och det gick bra. Hon har vilat 2 dagar i rad så hon hade lite energi. Idag red jag henne på volt. Det gick helt ok för att inte ha ridit på ett tag. Hon sparkade inte något och gjorde det jag bad henne om. Jag funderar på om jag ska klippa hennes man kort så man kan knoppa den. Just nu är den typ 2,5 dm lång. Vad tycker ni? Ha kvar den långa sagomanen eller klippa kort?
 
Imorgon är det trolldal sen stallet. Får se om jag gör någonting med Feeri. Imorgon börjar Bangerz tour (Miley Cyrus). Längtar tills hon kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback