AJ

Var tyvärr tvungen att lämna skolan en timme tidigare idag då jag hade extremt ont i magen. Försökte verkligen att hålla ut men det gick inte längre... Så var hemme tre istället för fyra idag. Red Kalle på förmiddagen och det gick lika bra denna gång. Gillar honom väldigt mycket. Fastnar lätt för unga hästar som är så himla gosiga. ♥ Det är så roligt att rida Kalle då man verkligen känner hur han försöker hela tiden för att göra rätt. Min ridlärare sa även att det verkade som att Kalle gillade mig också då han är väldigt lugn när jag rider honom.
 
Nu ligger jag i sängen och ska kolla PLL samtidigt som jag hoppas att värktabletterna hjälper. Senare ska jag som sagt longera Feeri och fixa hennes box. Ikväll ska jag ta det lugnt och sen är det PH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback