I NEVER WANTED THIS

Vi har kommit fram till att jag inte är för lång för Feeri men att jag är för tung för henne. Så därför kommer hon bara att jobbas från marken i några månader... :( Longering, tömkörning, löshoppa, promenader osv. Tråkigt för att jag inte kommer få rida någonting men bra för Feeris kropp. Hästen kommer alltid i första hand, right?
 
Skolan börjar på onsdag och då är jag på hageby, torsdag är det vanlig skoldag och sen på fredag ska jag vara på apl på trolldal här i katrineholm. Efter kl 23 ikväll ska jag och Matilda hem till henne och sova där. Vi ska kolla på PH och sen sova typ. Imorgon ska vi gå på stan för jag behöver köpa lite saker inför lördag då jag ska på 18 års fest. Sen behöver jag plugga lite och på kvällen blir det stallet.
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av HM innan vi drar!
 
#TBT på en måndag
 
 

Kommentarer
-E säger:

Du kan ju rida ibland men korta och kravlösa pass i ca 20 minuter, du kan sen jobba henne från backen så hon stärker sig och backträna med henne för hand så får ni båda bra motion och muskler!

2014-01-12 | 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback