JUST NU

Hej hej, har inte hunnit blogga. Men nu har jag tid! Har rast i skolan ;) igår red jag Kalle som är en 6 åring. Väldigt trevlig och snäll. Jag har ridit honom i skogen en gång innan så aldrig i ridhus. Vi red i 1,5 timme, dressyr. Tränade på att ställa hästarna, rida dem i form och skänkelvikningar. Det gick bra och var roligt. Kalle var duktig och han galopperade lugnt till och med :) han har lite problem att galoppera sakta. Men jag är nöjd och Kalle var huuur svettig som helst efteråt! Han verkade nöjd också. 

På kvällen tömkörde jag Feeri och hon var jätteduktig! Gick i form och trampade på bra. Min lilla stjärna. Idag ska jag rida henne och jobba med en lång och låg form. Imorgon ska hon vila men kanske blir en promenad ändå. 

När jag kommer till stan sen så ska jag och Matilda sola och sen hem. Sen blir det stallet då :) när vi kommer hem behöver jag plugga lite om jag orkar. Måste lägga mig tidigt idag för jag är så jäkla trött asså.. Imorgon är det Trolldal som gäller och sen till stallet direkt. 

I helgen ska jag ta det lugnt, va i stallet och plugga. På måndag är jag ledig! Så skönt. Nä men nu börjar vi snart igen. Bara 1 timme och 10 min kvar av lektionen! 

Norrköping vid min skola



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback