OTUR x2

Hade lite otur på trolldal idag. Först blev jag sparkad, dock bara på handen men ändå och sen trampad också. Haha tur man har. Sen gick jag till stallet och fixade boxarna och longerade vilda Fargo som bockade och hade sig. Tror han har lite mycket energi. Så totalt har jag varit i stall i ca 10 timmar idag vilket ledde till ont i benen för jag har gått hela tiden. Jag är jätte trött så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon har vi lunch i stallet så det blir stallet från lunch några timmar. Jag ska rida Feeri på banan imorgon.
 
Nej, jag hade inte så mycket vettigt att skriva och jag orkar inte tänka så vi sätter nog punkt här idag. Sov så gott allihopa och ha en mysig helg. Jag är så tacksam över min Feeri ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback