SVAR PÅ FRÅGOR

Hur är din nya klass? Jag trivs väldigt bra i min nya klass och jag tycker att alla är väldigt trevliga och snälla. Alla hjälper varandra och så. Skönt att lära känna nya människor.
 
Hur mår du nu? Hmm, jag har faktiskt också funderat på den frågan ett tag. Jag vet inte hur jag mår för tilfället vilket kan verka konstigt. Jag mår inte direkt dåligt men är inte på topp heller. Så jag antar att jag mår okej.
 
Dina drömmar om framtiden, jobb, familj o boende? Jag vill "jobba" som skådespelare eller sångerska när jag gått ut skolan, alltså i underhållningsbranschen. Jag vill gifta mig med en stilig kille och ha 2 gulliga döttrar. Bo på en gård med hästar eller i hus. Men ha häst såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback