VI ÄR PÅ GÅNG

Idag när jag kom från tåget så följde jag med Matilda till en affär på stan och sen till hud och hår för att hon skulle beställa en frisör tid. När vi var där så passade vi även på att färga ögonfransarna. Mina blev jättefina! Så nu kan jag gå utan smink fast det ser ut som jag har mascara :) Hon som fixade mina fransar sa att mina fransar var jättefina och att jag hade fina, plockade ögonbryn, hihi. Jag som haft ett sånt dilemma med mina bryn.
 
Sen åkte vi till stallet. Jag fixade Feeris box först och sen red jag. Hon var supertaggad och hon kändes som en tickande bomb som kunde smälla närsomhelst! Som tur gjorde hon inte det, hon sparkade bara några gånger. Tänkte longera henne eller nåt imorgon fast hon egentligen ska vila för annars kommer hon kasta av mig i helgen... Hon vilade igår så det blir bra. Jag har ju apl på trolldal imorgon så när jag har slutat där så går jag till stallet. Det är bara 3 km så det går ganska fort :) Passa på att bränna lite kalorier ;)
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av HM och sen sova så jag orkar hela dagen i stall imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback